Op onderzoek in de basisoptie Economie en organisatie

De leerlingen van 2EO gingen de voorbije weken voor het thema de 𝙲𝙾𝙽𝚂𝚄𝙼𝙴𝙽𝚃 𝙸𝙽 𝙳𝙴 𝚂𝙰𝙼𝙴𝙽𝙻𝙴𝚅𝙸𝙽𝙶 regelmatig op onderzoek. Zo werd via groepswerk nagegaan welke maatschappelijke trends een invloed hebben op de consument. Deze demografische trends werden nadien voorgesteld aan de hand van een presentatie.
Ook werden technologische vernieuwingen onder de loep genomen.

De klas werd in 2 groepen verdeeld en nu mocht er online samengewerkt worden. De leerlingen onderzochten zowel de kansen als de uitdagingen die technologische innovaties teweeg brengen bij de consumenten. Via een panelgesprek gingen de leerlingen in debat om beurtelings hun argumenten te presenteren en elkaar te overtuigen van hun stelling!

#campusannuntiata #Talentis #onderzoekendleren #ondernemen #eonomie&organisatie